بازار خرید رنگ استخری پلی اورتان

رنگ استخری پلی اورتان از رنگ های پر فروش در استخر هایی که پرایمر اپوکسی استفاده کرده اند و لایه اول آن ها به خوبی پوشش یافته است شهرت یافته است و قیمت مناسبی نیز به نسبت سایر رنگ های عایق رطوبت و رنگ ضد رطوبت برای آن در نظر گرفته شده است.

مشخصات کلی رنگ استخری پلی اورتان

عرضه انواع رنگ استخری پلی اورتان
شاید بدانید که برای رنگ آمیزی استخرها، باید از رنگ‌هایی کاملا خاص و که دارای ترکیب و فرمولاسیونی مختص این کار هستند، استفاده شود. از این رنگ‌ها با عنوان رنگ استخری یاد می‌شود. رنگ‌های استخری دارای انواع مختلفی هستند؛ یکی از انواع این رنگ‌ها که بیشتر در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند،

رنگ استخری پلی اورتان می‌باشد. واضح است که پایه اصلی تولید این رنگ، پلی اورتان می‌باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ استخری پلی اورتان، خشک شدن سطح رنگ آمیزی شده با استفاده از آن در مدت زمانی کوتاه و بسیار سریع است؛

در واقع با رنگ آمیزی استخرهای صنعتی با استفاده از این رنگ، مدت زمان زیاد طول نخواهد کشید که قابلیت استفاده از استخر مورد نظر برای کاربران به وجود آمده و نیاز به انتظار برای مدتی طولانی نیست.

به همین دلیل می‌توان از این رنگ برای رنگ آمیزی استخرهای صنعتی که پیش‌تر رنگ آمیزی شده‌اند، بهره برد. رنگ استخری پلی اورتان از جمله رنگ‌های استخری است که دارای بافتی بسیار مقاوم بوده و با رنگ آمیزی استخرها با استفاده از آن، سطحی کاملا محکم و با مقاومت بسیار بالا به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید :  قیمت مناسب رنگ استخری ضد جلبک اصفهان

نفوذ این رنگ به ذرات بتنی یا سیمانی استخرهای صنعتی و قدرت چسبندگی بالای آن، علت مهمی است که مقاومت بالای سطوح رنگ آمیزی شده را به وجود می‌آورد. ترکیب بسیار مقاوم این نوع از رنگ استخری، باعث مقاومت آن در شرایط و اقلیم‌های مختلف آب و هوایی شده و به همین دلیل می‌توان از این رنگ برای نقاشی استخر خود در هر منطقه‌ای بهره ببرید. این نوع از رنگ استخری روغنی در برابر عواملی همچون لایه برداری، ساییده شدن و همچنین گچ زدن بسیار مقاوم است و درخشش بالا سطوح رنگ آمیزی شده با آن، از ویژگی‌های مهم دیگر این رنگ است.

عرضه انواع رنگ استخری پلی اورتان

مشخصات کلی رنگ استخری پلی اورتان
رنگ پلی اورتان در انواع مختلف توسط یکی از مراکز اصلی و معتبر تولید کننده انواع رنگ‌های استخری یعنی شرکت ترنج تولید و عرضه می‌شود. شرکت رنگ استخری ترنج یکی از عرضه کنندگان اصلی انواع رنگ‌های صنعتی و ساختمانی است، که رنگ‌های پلی اورتان استخری را به شکل حضوری یا آنلاین و غیرحضوری با قیمتی بسیار مناسب به کاربران و مصرف کنندگان عرضه می‌کند. شما می‌توانید انواع رنگ‌های استخری را با قیمت عمده از این فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

همچنین جهت خرید رنگ زینک ریچ و دریافت قیمت رنگ پلی اورتان فلز و خرید آنلاین ضد زنگ می توانید با همکاران فنی رنگ ترنج تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.