عرضه رنگ نما اصفهان

موارد استفاده از رنگ نما

موارد استفاده از رنگ نما

رنگ های نما، به عنوان یکی از انواع رنگ های صنعتی پرکاربرد و پرمصرف در حوزه های مختلف مسکونی و اداری بوده و برای حفاظت سطوح سازه های بتنی، فلزی و چوبی در برابر عوامل جوی و شیمیایی مخرب به کار می روند.

عرضه رنگ نما اصفهان، به عنوان یکی از محصولات رنگی با کیفیت و ویژه شرکت ترنج، دارای قیمت ارائه عمده مناسب در مقایسه با سایر محصولات بی کیفیت شرکت های دیگر بوده و پایداری و ماندگاری رنگ بالایی از خود در مقابل تغییرات جوی نامناسب و نور خورشید نشان می دهد.

این رنگ در شهرهای مختلف، از جمله اصفهان با نازلترین و مناسب ترین قیمت فروش عمده با ثبات بالا و همچنین، با بالاترین کیفیت عملکردی توسط نمایندگی های شرکت محبوب ترنج ارائه می گردد.

کاربردهای رنگ نما

کاربردهای رنگ نما
رنگ های نما کاربردهای بسیار زیادی به غیر از استفاده در نمای ساختمان، در بخش های دیگر از سازه های ساختمان، دکوراسیون داخلی و بخش های دیگر دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می گردد.
۱٫ برای زیباسازی و لوکس سازی نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها، ویلاها
۲٫ جهت افزایش قیمت سازه ها با دادن طرح های رنگی مختلف روی آن
۳٫ عایق بندی و پوشش قوی نمای ساختمان ها و افزایش طول عمر آن ها
۴٫ جلوگیری از نشت رطوبت، آب و بارندگی به داخل ساختمان
۵٫ برجسته سازی و جلب توجه بالای نمای ساختمان
۶٫ ایجاد طرح های معماری مختلف و خاص روی نمای ساختمان

بیشتر بخوانید :  همه چیز درباره قیمت رنگ جوتن نما

رنگ نما اصفهان را چگونه تهیه نماییم؟

شماتیکی از آپارتمان های حاوی پوشش رنگ نما اصفهان
تهیه رنگ نما اصفهان، به عنوان محصولی با کیفیت از شرکت ترنج و عالی از لحاظ عملکردی، از طریق نمایندگی های شرکت ترنج در شهر اصفهان صورت گرفته و با ارائه عمده این محصول با قیمت مناسب، باعث ماندگاری و افزایش طول عمر سازه ها شده و از پوسیدگی یا افت قیمت ساختمان ها جلوگیری به عمل می آورد.

این رنگ در دبه های ده کیلویی و با قیمت بسیار ارزان ارائه می گردد که جایگزین مناسبی برای رنگ های خارجی ، می باشد ، چرا که همه مزیت های همان رنگ های خارجی را نیز دارد.

هرچه قدر مقدار سفارش و تعداد دبه های رنگ سفارشی رنگ نما اکریلیک اصفهان بیشتر باشد ، قیمت مناسب تری دارد. که در نهایت برای مشتریان ، سازندگان، آرشیتکت ها و معماران در پیاده سازی طرح مورد نظرشان صرفه اقتصادی خیلی بیشتری خواهد داشت.
این رنگ نما دارای ماندگاری رنگ بالا در برابر عوامل جوی و نور خورشید بوده و از نشت رطوبت یا بارش به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.