عرضه کنندگان معتبر رنگ استخری سفید

بررسی ساده رنگ استخری سفید

بررسی ساده رنگ استخری سفید
رنگ های استخری، دسته ای از رنگ های صنعتی و پرکاربرد در پوشش و رنگ آمیزی کف و دیواره های استخرها و حوض های تفریحی و تجاری بوده و در مقایسه با روش های سنتی عایق بندی استخر، از جمله ورق های پلیمری یا ایزوگام، چه از لحاظ کیفی و چه از جنبه اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و دارای قابلیت استفاده راحت و آسان بدون نیاز به کارشناس می باشد.

بررسی ساده رنگ استخری سفید
رنگ استخری سفید، به عنوان یکی از انواع رنگ های استخری و محصولی با کیفیت و اصل کمیاب از شرکت ترنج بوده و دارای عملکردهای خاص و ویژه نسبت به سایر رنگ های استخری، از جمله بکارگیری مهارت و ظریف کاری بالا جهت رنگ آمیزی صاف و هموار، مناسب برای استخرهای سرپوشیده و به دور از نور خورشید، قابل استفاده برای استخرهای پاکسازی شده به طور مکرر به دلیل رنگ سفید آن، دارای قابلیت لوکس سازی بالای نمای استخر می باشد.
شرکت ترنج، به عنوان عرضه کننده رنگ استخری به صورت عمده با قیمت مناسب و ارزان به کلیه نقاط کشور یا صادرات به خارج از کشور، هدف خود را بر پایه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتریان بنا گذاشته و باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید گران رنگ های بی کیفیت می شود.

مزایای رنگ استخری سفید

مزایای رنگ استخری سفید
در ادامه به ذکر برخی از مزایای رنگ استخری سفید که موجب محبوبیت آن نزد سازندگان، معماران و نقاشان شده است می پردازیم.
۱٫ دارای قابلیت لوکس سازی و شیک سازی بالا
۲٫ دارای حالت ارتجاعی و کشسانی بالا در مقابل فشارهای هیدرواستاتیکی آب
۳٫ بسیار مناسب برای استخرهای سرپوشیده و پاکسازی شده به طور مکرر به دلیل رنگ سفید
۴٫ دارای مقاومت بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
۵٫ دارای قیمت مناسب فروش عمده توسط شرکت ترنج
۶٫ عایق بندی و ایزوله قوی بافت کف بتنی یا سیمانی استخر یا حوض
۷٫ دارای قابلیت استفاده آسان و راحت
۸٫ مقرون به صرفه تر نسبت به روش های سنتی مانند ایزوگام
۹٫ عاری از هرگونه بوی بد یا ترکیب تند و مضر

بیشتر بخوانید :  بهترین تولیدکنندگان رنگ اکریلیک متالیک

قیمت انواع رنگ استخری سفید

شماتیکی از رنگ آمیزی استخر با رنگ استخری سفید
یکی از روش های تازه رواج یافته دریافت قیمت انواع رنگ استخری سفید، مراجعه به سایت های خرید آنلاین رنگ های ضد رطوبت می باشد که بازه وسیعی از قیمت ها با ظرف های متنوع یک کیلویی، گالن چهارکیلویی و حلب بیست کیلویی را ارائه می نمایند.
قیمت رنگ استخری سفید با توجه به گونه های مختلف توزیعی آن توسط شرکت ترنج، از جمله رنگ استخری سفید نانو، رنگ استخری سفید پایه حلال و رنگ استخری سفید مناسب بوده و با خرید عمده این رنگ ها می توان از مزایای اقتصادی و کیفی آن بهره مند شده و در هزینه های اضافی مربوط به ترمیم های مکرر سازه استخر با روش های سنتی ضعیف یا رنگ های بی کیفیت صرفه جویی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.